INgin menjadik wanita yg heBat???...Hayati la...

Monday, February 1, 2010

DuLu ku SeNdIrI.... KiNi ku Sendiri....menanti cinta Dri mu...

Kini aku KembaLi Sendiri....

Hmmm....hidup ku sepi....tanpa sokongan dari mu...
semangat mu....kata2 manis dari mu yang selalu memberi ku sinar dan juga pembakar semangat ku.... ku seolah2 hilang sesuatu yg berharga dalam idup ku....

Nape bru kini ku dilepas kn???....kenape tidak dulu sewaktu aku masih lgi bertatih belajar erti Sebuah Cinta....!!!!!

Ooohhww....!!!!!
sakit nyer hati ble kau bkan lg insan yg aku cinta dulu... Kehadiran mu seolah2 Pendatang baru dlm hidup ku....

MenGapakah!!!!!

kite selalu bermasam muka....bertegang leher...adakah....hanya untuk satu perpisahan nie???????
aku tabah hadapi sume nie....
rela...
kuat..
tawakal dalm hadpi sume nie...
kehadiran mu....
bgaikn menyenari idup ku...
kau la sahabat....kekasih...yg selalu ade bersame aku...wlaupon...aku dalm duka, keliru, cedih...kau lah penawar nyer....!!!!!

KAu....

tahu kah aku benci tok melihat perpisahan...tp hati ku telah tawar...di dusta begitu...pe salah aku..???

mencintai mu....???
mempercayai mu seratus peratus????
menerime mu dgn penuh rase terbuka??????.....
kenpe????
kenper????

No comments:

Post a Comment