INgin menjadik wanita yg heBat???...Hayati la...

Monday, September 14, 2009

14 Septemer 2OO9

huhu... tarkh sekian adalah tarikh keramat bg ku...!!!!
sedang aku sbuk stdy SMM tok test yg ku sngka akn berlangsung pada 15 Septmber 2OO9...
Kejadian yg b'laku kira2 dlm pkul 11.45 tgh ari...
tibe2...!!!!!
Telipon ku berbunyi....kring..kring..!!!!
aku pon angkat lor...
tibe2.. aku terdngar sore n statement yg mampu membuat jantung aku terkuar...
" Weh ko da gerak lom????...
aku trgamam sekejap...!
ati ku mula berkate2...nk pegi mane nie???..
statement yg wat aku lg2...rase cam jantung aku ter henti seketika....!!!!
" WEH test SMM la...kol 12 kat LT...!!!!!"
ku rase cam nk terbang g UITM agr aku smpai cpat...
lg membengggng kn aku...aku trus ah sarung suar and t shirt... sedang kan ari nie adelah ari senin...
gler ah...
mmg cam nk nggis...
time cda anggun tnya aku...asl ko pakai suar???
arinie kan ari isnin...!!!!
pkai bju kurung lor...
ape lg gler sempoi and menebal akn muke ah...
da lambt kot...!!!!
tp di sini aku nk mintak maaf pada sape yg terlibat..exspecialy to CDA ANGGUN yg turut terpakse melibat kan diri dlm hari aku yg penuh tragedi September nie...
Aku sgt2 Berterima Kasih Kpada CDA ANGGUN gak yg mengingat kan aku test pada hari ini....!!!!!

APe2 pon the moral value nyer....
aku akn dngar btoi2 semua info2...
aku xakn ulangi peristiwa tersebut....!!!!

Alhamdulillah...aku dpt gak wat test tu sbb aku da cover gak ah topic 2...
then kuar plok 2....

HMMM..bg ku sume nyer ade hikmah nyer....Terima kaseh lg sekali pada krew2 yg terlibat...!!!!!

aku gak nk mntk maaf kat kete2..yg bwak lembab 2...sbb terkutuk korang...!!!!!
pasai per aku marah sbb....Aku da lambat !!!!!...pastu bwak lembab plok...
btoi2 mnghuru hara kan jalan raya...!!!!!...
SIB bek aku n cda anggun smpai pada pkol 12.20....hmmm...
smpat gk membuat test kami....

Selamat ari raya CDA ANGGUN...
Kira O-O ah ea???..
CAyaaang KO....



2 comments:

  1. ahh,,,
    ko kre ko pnye darah tinggi je?
    ko x kre aku pnye ati n prsaan spt ingin mencubit2 ko sehinga aku puas ati...
    aku xmrh.
    tp aku geram...

    ReplyDelete